Wij staan voor klaar voor jou

Om je beter te kunnen helpen, verwachten we ook wat van jou. Je leest het in onze huisregels.

Pijn

Heb je pijnklachten?
Voor overleg kan je ons bellen tussen 8:30 – 10.00 uur. Dan bespreken we wat je nodig hebt.

Voor je afspraak

Poets je tanden

Kom met goed gepoetste tanden naar de afspraak. Zo kunnen wij je beter helpen.

Medicijngebruik en gezondheid

Geef het altijd door aan je tandarts als je medicijnen gebruikt of als er iets in je gezondheid is veranderd.

Adres of contactgegevens

Ben je verhuisd of heb je een nieuw telefoonnummer of e-mailadres? Laat het ons meteen weten.

Herinnering

Je krijgt altijd een herinneringsmail voor je afspraak van ons. Dit is een extra service. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend, ook niet als je de mail niet ontvangt.

Afspraak verzetten of annuleren

Verzet je afspraak zodra je weet dat je niet naar de afspraak kunt komen. Als je ons op tijd belt, kunnen wij misschien nog iemand anders helpen.

 

Als je je afspraak korter dan 2 werkdagen van te voren verzet of afzegt moeten wij helaas de kosten voor de gereserveerde tijd in rekening brengen.

 

Dit geldt ook als je zonder bericht niet op de afspraak verschijnt, of je komt zó laat dat de behandeling niet uitgevoerd kan worden.

Je spullen

Laat je eigendommen niet onbeheerd achter. Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade.

Respect

Agressief gedrag, verbaal of lichamelijk, accepteren wij niet. Dit kan leiden tot onmiddellijke uitschrijving uit de praktijk. 

Tevreden of ontevreden

Ben je niet tevreden of zit je ergens mee? Bespreek dit met je behandelaar of de assistente. Zo komen we vaak het snelst tot een oplossing.

Meer informatie vind je op de pagina over feedback en tevredenheid. Lukt het niet samen? Dan staat daar ook de route naar de geschillencommissie.

Kosten en betalen

Kostenschatting

Bij behandelingen boven de €250,- ontvang je vooraf een inschatting van de kosten. De uiteindelijke rekening kan iets hoger of lager uitvallen.

De rekening

Nota’s worden via Infomedics naar je zorgverzekeraar gestuurd. Als je aanvullend verzekerd bent, betaalt je verzekeraar (een deel van) de kosten. Het bedrag dat niet vergoed wordt, ontvang je per e-mail als nota.

Betalen

Betaal altijd binnen de termijn. Als de betaling uitblijft, kan de praktijk een volgende afspraak uitstellen tot de nota volledig is betaald.

Privacy

Wij houden ons altijd aan de regelgeving voor jouw privacy, zoals vastgelegd in de AVG (Algemene verordening gegevensbescherming).

Goed om te weten

Aanmelden

Op zoek naar een nieuwe tandarts? Op dit moment hebben we weer plaats voor nieuwe cliënten. We maken graag kennis om te horen wat je wensen zijn.

Meer informatie

We zijn aangesloten bij deze kwaliteitsinstellingen:

Logo van de KNMT, de beroepsorganisatie van tandartsen, orthodontisten en kaakchirurgen in Nederland.
logo NVOI.
Logo van de Nederlandse Vereniging voor Tandheelkundige Slaapgeneeskunde.
Logo van Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB) met de tekst: Wij leiden vakmensen op.