Jouw mening is belangrijk voor ons
De meeste cliënten zijn zeer tevreden met de manier waarop ze worden geholpen in onze praktijk. Hoewel wij altijd ons best doen en vakkundig werken, kan het voorkomen dat je ergens minder blij mee bent. Laat het ons weten, dan proberen we er samen uit te komen.
Hoe was je ervaring bij onze praktijk?
Voor nog betere service
We horen graag hoe jij je bezoek aan onze praktijk hebt ervaren. Met jouw reactie kunnen wij onze zorg en service nog beter maken. Heb je een compliment of een idee voor verbetering? Laat het ons weten.
Dank je wel!
Vul in
Wij verzamelen geen data anders dan de antwoorden die ingevuld worden. Het invullen kan anoniem. Wij delen jouw antwoorden met niemand, ook niet op onze website. Tenzij je expliciet toestemming geeft voor het delen op de website.
Niet tevreden?
Bespreek het eerst met je tandarts
Het kan gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over een behandeling. Bespreek dit eerst met je tandarts. Vaak helpt een goed gesprek om samen een oplossing te vinden.
Kom je er niet uit?
Kosteloze hulp
Wil je liever een onafhankelijke derde partij erbij betrekken? Dan kun je een klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waarbij onze praktijk is aangesloten. Een klachtenfunctionaris van de KNMT helpt jou en je tandarts kosteloos om tot een oplossing te komen.
Geschil
Komen we er samen, ook met hulp van de klachtenfunctionaris, toch niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Mondzorg. Hiervoor betaal je €75.
Een commissie van vijf deskundigen beoordeelt de situatie. Zij geven een bindend oordeel en kunnen – als je klacht gegrond is – een schadevergoeding toekennen van maximaal €25.000.
Goed om te weten
We zijn aangesloten bij deze kwaliteitsinstellingen: