Betalen
via Infomedics
Infomedics
Alle rekeningen van onze praktijk lopen via Infomedics.
Je ontvangt de rekening via Infomedics en betaalt ook aan hen.
Op je rekening zie je de behandelingen die zijn uitgevoerd.
De rekening
Het bedrag dat niet vergoed wordt, ontvang je per e-mail als nota.
Verzekering
Infomedics declareert eerst bij je zorgverzekeraar. Het bedrag dat overblijft betaal je zelf.
Heb je vragen over vergoedingen?
Neem dan contact op met je zorgverzekeraar.
Digitaal betalen
Infomedics stuurt je rekening meestal per e-mail. In de mail staat een link naar je persoonlijke betaalpagina. Daar kun je veilig betalen met iDEAL, je rekening downloaden en eventueel een betalingsregeling aanvragen.
Tarieven
Elke behandeling staat omschreven met een code. Je ziet de codes terug op je rekening.
Betalen
Betaal altijd binnen de termijn. Als de betaling uitblijft, kan de praktijk een volgende afspraak uitstellen tot de nota volledig is betaald.
Betalingsregeling of uitstel
Je hebt 30 dagen om te betalen. Lukt dit niet? Vraag op tijd uitstel of een betalingsregeling aan via de betaalpagina of via www.infomedics.nl.
Betalingsproblemen
Als je in het verleden betalingsproblemen had, kunnen wij je vragen de volgende behandeling contant te betalen.
Kostenschatting
Bij behandelingen boven de €250,- ontvang je vooraf een inschatting van de kosten. De uiteindelijke rekening kan iets hoger of lager uitvallen.
Gegevensbescherming
Infomedics voldoet aan alle regels voor privacy en gegevensbescherming.
Goed om te weten
We zijn aangesloten bij deze kwaliteitsinstellingen: